everyday grunge

 
/A little late but stil pretty outfit. My beautiful friend Mirjam took these this past friday on a pre fall afternoon./
 
 
Söndag. Åkte och såg Maze Runner tillsammans med Mirjam och Jonte igår . Själva filmen var helt okej, jag gillar action filmer i regel så. Om man inte gillar sådan typer av filmer kan man se Maze Runner bara för att Dylan O´Brien är med, både jag och Mirjam dreglade kanske lite för mycket över honom under filmen haha.   
 
Shoes- converse 
jeans- Dr demin 
flanell- monki
jacket- jofama 
crop top - American apparel 
 
 
 
 
Allmänt, outfits | |
#1 - - * NIKITAS HÄLSOBLOGG *:

Vill du, precis som jag ha en snyggare, fastare och rundare rumpa? Var då med på min squatchallenge! DU hittar den här: http://nikitalindblads.blogg.se/2014/september/nikitas-squatschallenge.html#comment

#2 - - Jessica Antemyr:

Åh grymt snygg outfit!

Sv: Ja men visst är det :)

#3 - - Mirjam Wallmark:

dödssnygg ju ❤ bästa helgen

Svar: Yaas, bästa 4 ever typ!!!!!
envanligdag.blo.gg

#4 - - Matilda Wikblom:

FIIINT!!

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Superfint :)

#6 - - meyav:

snygg outfit! :)

#7 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så snyggt!! :) Älskar din stil! Ha en underbar start på veckan tjejen! Ha en toppenkväll! Kram!

#8 - - Isabell:

Så snyggt!

#9 - - Sofia:

snyggt!

#10 - - Liborius:

snygg!

#11 - - Joe:

Riktigt snyggt :)

#12 - - Victoria Nielsen:

Snyggt! Bloglovinbyte? :)

#13 - - ♫♪ sandra:

snyggt1

#14 - - Madeleine:

älskar din stil!!

#15 - - MATILDA:

vad snyggt! :)

#16 - - Nina:

Så härlig stil :)
Är det inte svårt att få någon att fotografera dig när du vill?

Svar: tack så mycket, vad glad jag blir!! haha jo ibland, tur att mina bästa vänner också bloggar!!!!
envanligdag.blo.gg

#17 - - Sofia:

Visst är de :D

#18 - - Elin:

FINA DU!!

Upp