New in: vidvinkelobjektiv

 
FIck ett nytt objektiv när jag fyllde år, två månader senare kom det i posten. 
Så jag äger nu ett vidvinkel objektiv. Än så länge älskar jag det, man bilderna blir så snygga.
 
Jag kan inte såhär utantill vad det är för exakta mätningar och vad för extravagansa det är på objektivet men det är 10-18mm zoom och är ett vidvinkelobjektiv från Canon. Eftersom jag inte köpte det utan fick det i födelsedagspresent är jag inte säker på priset men jag tror det gick på runt 300o kronor.   
 
//Got my shelf a new camera lens for my b-day, a vide angle len. Well what can i say mor then that i am in love whit it.// 
Allmänt, new in | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Kul med nytt objektiv :D

#2 - - MATILDA:

Vad kul!

#3 - - milina.blogg.se:

Åh nice!

#4 - - Annie:

Vad kul! Skulle också vilja införskaffa ett nytt :)

Upp