Back to basic

 
Jag har införskaffat mig en vit, en svart och en grå T-shirt
 
Rätta mig om jag har fel men det kan ibland inte finnas något snyggare att ha på sig än en T-shirt och jeans. 
Ibland (läs alltid) finns det inget som slår basic T-shirts, jag har därför införskaffat mig en vit, en svart och en grå T-shirt. Jag gillar ha mina en aning för stora just för att det är snyggare och så mycket skönare. 
 
Alla mina kommer från H&M, kostar inte mer än sisådär 70 kronor. 
Min favorit är den svarta v neckade. Köpte den faktiskt igår från mänavdelningen. Man får aldrig glömma att kolla in herravdelningen när man är och shoppar. Tips, tips.
 
 
Allmänt, new in | |
#1 - - Maria Karlsson:

Supersnyggt! Håller helt med att en perfekt t-shirt och jeans kan vara såå snyggt :D

#2 - - MADDISENJ.SE:

Snygga de såg ut

#3 - - Ida - foto & häst:

snygga inköp :)
sv; visst är dem söta! :'D

#4 - - Mamma Mindy:

Det enklaste infon kläder är oftast det snyggaste :)

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite nytt :)

#6 - - Mamma Mindy:

Hoppas att du får en fin tisdag.

#7 - - ♫♪ sandra:

nice!

#8 - - MADDISENJ.SE:

Hoppas du får en fin torsdag!

#9 - - Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡:

Basic är priceless ibland! (:

#10 - - My Elfstrand:

Snyggt! Älskar basic tshirtar och som du säger är det ursnyggt med ett par jeans och massa smycken till!

Upp