A hint of lace

 
An outfit I wore a few days ago.
 
 
 
 Light washed jeans jacket, cutted jeans and a hint of lace
 
Jacket- Kappahl 
Tanktop- Monki
Bralette- Monki
Diy jeans- Dr demin
Shoes- Nike
 
 
 
 
Allmänt, outfits | |
#1 - - Katta:

Fin outfit! Super snygga jeans!

#2 - - Linda:

snyggt

#3 - - Amanda Niclasson:

Älskar din blogg, den är verkligen jättefin! :)

Svar: tack!!!så glad jag blir ❤
envanligdag.blo.gg

#4 - - Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

Sv: Haha, visst äre!!! Jag har dock kommit fram till att jag både är galen och speciell ;D

#5 - - Isa Bylund:

vad fin du är! jeansjacka funkar ju alltid :)

Svar: tack!! ja, det är typ min go to look haha
envanligdag.blo.gg

#6 - - MADDISENJ.SE:

Finis!

Svar: tack!!! fina du
envanligdag.blo.gg

#7 - - Josephine:

Super fint! :)

Svar: tack vad glad jag blir!!!
envanligdag.blo.gg

#8 - - Sara:

Älskar jackan :)

SV: Ja det är verkligen supergott :)

Svar: tack jag älskar den med!!!!
envanligdag.blo.gg

#9 - - frokenorr.blogg.se:

svar: Tusen tack!! Och detsamma :)

Svar: tack tack !!!
envanligdag.blo.gg

#10 - - Isabell:

Jättefin outfit!

#11 - - Matilda Wikblom:

så snyggt!

Upp